недеља, 22. новембар 2015.

Omiljeni kozmeticki prozivodi-maskara

Zdravo drage,
kao sto vec znate pisem o omiljenim kozmetickim proizvodima  danas sam odlucila da tema bude mascara.Maskara je veoma vazna I bitno je da pronadjete onu koja odgovara vasem tipu trepavica,bilo da su prave I duge,uvijene I duge,kratke sve jedno je.Ako niste sigurne koji su tip pitajte neku od prodavacica u drogerijama ili samo proguglujte.

Moje trepavice su prirodno uvijene I duge.Nekad volim da se igram sa oblikom pa koristim maskaru koja ih nacini dugim I ravnim ali u vecini slucajeva volim samo da ih produzim I dam im dodatnu boju.Posto nisam mogla da se odlucim za jednu maskaru,pisacu vam o dve koje su mi omiljene.

1)Loreal volume million lashes( prva na slici)

Ova maskara je savrsena za svaki tip trepavica I prosto je obozavam.Ono sto ona radi je da izduzi I podeblja trepavice u samo jednom nanosenju.Ja je koristim vec vise od godinu dana,a znam da je mozete kupiti u svim drogerijama.
Cena je oko 1700.din

2) Catrice all round mascara

Ovu maskaru sam kupila nedavno na ekskurziji zato sto mi je cetkica veoma zalicila na Lorealovu a cena je mnogo manja.Za sada mi se jako dopada I nju preporucujem kao neku jeftiniju varijantu.Nazalost brend Catrice ne postoji u Srbiji,ali koliko znam postoji u zemljama regiona.
Cena je oko 4e,500.din

 
 
To bi bilo sve.Nadam se da vam se ovaj post dopao I ukoliko probate neku od ovih maskara
obavezno mi javite.
Ljubim vas,
do sledeceg posta <3
 
 
 
 
 

6 коментара:

  1. Lorealovu maskaru sam koristila i stvarno je odlicna..☺♥

    Na mom blogu je novi post, pa ako mozes pogledaj i uclani se..☺
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Nisam je koristila, ali mislim da je odlična, barem po tvojoj recenziji. Možda je nekada probam. :) <3
    Poseti moj blog: smoothieglam.blogspot.com
    Ukoliko vam je teško da naučite neku lekciju i potrebne su vam beleške, možete ih naći na ovom blogu. Tu ćete naći beleške iz raznih predmeta za prvu godinu srednje škole, kao i za srpski jezik osmog razreda. Ukoliko ste mlađi, možete posetiti blog jer se uglavnom sve lekcije ponavljaju iz osnovne škole. Večeras veliko otvaranje, učlanite se i budite među prvima koji će to videti!! (naucilako.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши
  3. super post! ako zelis follow-follow napisi na moj zadnji post

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/04/essence-korektor-recenzija.html

    ОдговориИзбриши
  4. Great!
    • welcome to my blog - alinasparadise.blogspot.ru
    •follow me and I follow you too)

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvraćam.
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши